سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« پیشنهاد آیت‌الله سبحانی برای رفع اشکالات رسم الخط قرآنسلمان شدن گذشت »

مسابقه ملی غیرحضوری کتابخوانی "علی بن ابیطالب(ع) خورشید ناشناخته" برگزار می شود.

مسابقه ملی غیرحضوری کتابخوانی "علی بن ابیطالب(ع) خورشید ناشناخته" برگزار می شود.

  چهارشنبه 11 مرداد 1391 12:24, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 371 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, اخبار

به گزارشروابط عمومی موسسه قرآن و نهج البلاغه کشور ، مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: مسابقه غیرحضوری کتابخوانی با عنوان “علی بن ابیطالب(ع) خورشید ناشناخته” در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود.


حجت الاسلام والمسلمین محمد رضازاده جویباری با بیان اینکه شرکت در این مسابقه به صورت غیرحضوری است، ابراز داشت: علاقمندان به دو صورت می توانند در این مسابقه شرکت کنند، یک مورد از طریق مراجعه به سایت موسسه قرآن و نهج البلاغه به آدرس www.2noor.ir و از طریق دیگر به دفتر مرکزی این موسسه مراجعه کرده و کتاب را تهیه کنند.
وی عنوان کرد: علاقمندان شرکت در این مسابقه می توانند کتاب را از دفتر مرکزی شعب و نمایندگی های موسسه قرآن و نهج البلاغه و موسسات قرآنی کشور تهیه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین رضازاده جویباری با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه کتابخوانی غیرحضوری گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این مسابقه آشنایی مردم بویژه جوانان و نوجوانان میهن اسلامی با زندگانی و سیره عملی امام متقیان حضرت علی(ع) است.
مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه ادامه داد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصتی است که پیروان آن امام همام به جزییات و ظرافت های زندگی آن حضرت بیشتر آگاهی پیدا کنند و راه روشن آن حضرت را در زندگی خود الگو قرار دهند.
حجت الاسلام والمسلمین رضازاده جویباری با اشاره به محتوای کتاب اظهار داشت: محتوای کتاب برگزیده ای از کتب شخصیت های دینی و علمی همچون حضرات آیات عظام مکارم شیرازی و سبحانی و استاد شهید مطهری و مرحوم دکتر سید جعفر شهیدی است.
وی همچنین به جوایز این مسابقه اشاره و عنوان کرد: به 110 نفر از افرادی که بالاتر از 90 امتیاز را کسب کنند به قید قرعه جوایز ارزشمندی از قبیل کمک هزینه عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می شود.
مدیر موسسه قرآن و نهج البلاغه با اشاره به پایان زمان شرکت در این مسابقه تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه باید پاسخنامه های خود را تا تاریخ 13 آبان ماه امسال همزمان با روز عید سعید غدیر به آدرس این موسسه ارسال کنند.
حجت الاسلام والمسلمین رضازاده جویباری در پایان گفت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 7745480 و 7839034 با پیش شماره 0251 تماس حاصل کنند.

منبع: موسسه قران ونهج البلاغه


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • زهرا بانوی ایرانی

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 819
  • دیروز: 916
  • 7 روز قبل: 11275
  • 1 ماه قبل: 48141
  • کل بازدیدها: 1093275
Online User