سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« زهد ونگاه از دید گاه آیات وروایاتعزت ایران »

رسانه های دیداری

رسانه های دیداری

  چهارشنبه 7 تیر 1391 08:59, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 1 کلمات  
موضوعات: پایان نامه های طلاب


رسانه ها جزء وسايل ارتباط جمعي هستند. رسانه به معني هروسيله اي كه انتقال    دهنده ي فرهنگ ها و افكار عده اي باشد و اكنون آنچه مصداق اين تعريف است وسايلي مانند: روزنامه ها، مجلات، راديو، تلويزيون، ماهواره، موبايل، cd ها، ويدئوها و اينترنت مي باشد.


در اين عرصه كه عرصه ي ارتباطات ناميده مي شود، رسانه ها چنان با زندگي مردم پيوند خورده اند كه زندگي بدون آن براي مردم غير ممكن به نظر مي رسد. در واقع اكنون رسانه ها به چنان جايگاهي رسيده اند كه نه تنها خوراك فكري مردم را فراهم مي كند بلكه بر تفكرات و در نتيجه برزندگي جوامع نيز تأثير گذار است.
رسانه ها در ساختار بندي مسائل براي عموم مردم نقش اصلي را به عهده دارند. ويژگي اصلي رسانه ها، فراگير بودن آن ها است. رسانه ها هم حركت و پويايي شو سرزندگي را تقويت و توليد مي كند و هم رخوت و سستي و تنبلي را در جامعه ترويج مي نمايد. از يك سو احساس هاي عاطفي، محبت و صداقت را برمي انگيزد و از سوي ديگر زشتي، دشمني و بي اعتمادي را مي روياند. اين كاركرد به طور طبيعي موجب پيدايش تضاد دروني، رفتاري، در مقياس فردي و اجتماعي مي شود.
رسانه ها داراي آثار مثبت و منفي مي باشند.
در اين تحقيق به كليد واژه هايي همچون: رسانه، تلويزيون، راديو، سينما، روزنامه، اينترنت و … اشاره شده است.


محقق: سمیه جمشیدیان، مدرسه علمیه الزهرا گلدشت
استادراهنما:حاج آقا حسینی
تابستان 1389



فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • رحيمي فيل آبادي
  • فريده حبيبيان
  • anam

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 1104
  • دیروز: 1993
  • 7 روز قبل: 5859
  • 1 ماه قبل: 19621
  • کل بازدیدها: 1218261
Online User
 
مداحی های محرم