سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« تغذیه صحیح در اسلامبرگزاری مسابقه مفاهیم طرح 1446 »

تهاجم فرهنگی وجنگ نرم در ایران

تهاجم فرهنگی وجنگ نرم در ایران

  چهارشنبه 28 تیر 1391 09:06, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 0 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها

 

استبدادگران غرب همواره می کوشند تا کشورهای شرقی را به خصوص ایران را زیر یوغ خود برده واز هر راه ممکن وارد می شوند آنان خوب می دانند که از طریق نظامی کاری از پیش نمی برند.پس از طریق فرهنگ وارد عرصه شده اند.

درواقع سعی می کنند استقلال فکری مسلمانان را ازبین برند.آنچه بیش از همه جهان خواران را به وحشت انداخته است قدرت اسلام وحضور فعال آنان در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی می  باشد. بنابراین کشورهای غربی در صدد آنندتا اسلام را که به عنوان آخرین دین الهی است مورد تجاوز قرار دهند و باترویج فرهنگ الوده خودشان ازراه اشاعه تفکر مبتذل دراین فرهنگ رخنه کنند واعتقادات اسلامی را بخشکانند.
انگیزه اصلی این تهاجم ایجادخودباختگی است.آنان درصددند فرهنگ مسموم خود را به کشورهای مختلف تزریق کنند.این تهاجم فاجعه ای رو به وقوع است که می توان خطری جدی برای جهان اسلام تلقی گردد.اگر جامعه در سیطره کافران قرار گیردبه زودی هویت اسلامی خود را از دست خواهد داد وزمینه زبونی نسلهای اینده را فراهم می کند ودیگر جامعه،محیط مناسبی برای رشد انسان نخواهد بود.
امروز زمان بازسازی فرهنگ است وهرکس درهرنهادی به اندازه توان باید به بازسازی فرهنگ کمک کند چرا که خط انبیا  خط فرهنگ بوده واین انقلاب دنباله رو حرکت انبیاست.
محقق:ندا عبدالوند، مدرسه علمیه لزهرا گلدشت
استادراهنما: خانم زهرا گورویی
بهار1389


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 185
  • دیروز: 921
  • 7 روز قبل: 6819
  • 1 ماه قبل: 44264
  • کل بازدیدها: 1100094
Online User