سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم پاسدار محسن حججی در روز چهارشنبه پنجم مهرماه در تهران انجام می‌شودروند تاریخی عزاداری »

اطلاعیـه مدیریت حـوزه علمیـه خـواهران استـان اصفهـان به منـاسبـت گرامیداشت هفتـه دفاع مقـدس

اطلاعیـه مدیریت حـوزه علمیـه خـواهران استـان اصفهـان به منـاسبـت گرامیداشت هفتـه دفاع مقـدس

  یکشنبه 2 مهر 1396 09:35, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 522 کلمات  
موضوعات: اخبار

بـسم رب الشهـداء والصـدّیقین

اطلاعیـه مدیریت حـوزه علمیـه خـواهران استـان اصفهـان

به منـاسبـت گرامیداشت هفتـه دفاع مقـدس

 

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی):

جنگ هشت ساله، این ملت را آبدیده، شجاع و متّکی به نفس کرد. نام این ملت را بلند کرد. خیلی از ملتهای مسلمان دنیا به خاطر جنگ و عقاید شما ملّت، توجّه و گرایش پیدا کرده‌اند.

 

سی و یکم شهریور ماه یادآور حماسه سروقامتانی است که قصیده بلند ایستادگی، شجاعت و مقاومت را در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های ظالم و سلطه گر سر دادند و با گذشتن از جان خویش، ملت بزرگ ایران را سربلند کردند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و فرهنگ والای انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیـدنـد.

دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و غنی و بی‌بدیلی از آموزه‌های فکری و فرهنگی و مصادیق بارز تربیت در مکتب امام حسین(ع) است، گنجینه‌ای که برخاسته از هشت سال ایستادگی در برابر تمام قدرت‌های مستکبر و ظالم جهان و مزدوران سرسپرده آنان است و تبلور تفکر و فرهنگ آن دوران امروز به خوبی در فرهنگ دفاع از حرم و ایثار و فداکاری‌های مدافعان غیور حرم آل الله مشهود است.

رویش‌ ظرفیت‌های تمام ناشدنی نظیر شهید حججی که حتی زمانی که در چنگ جنایتکارترین‌های تاریخ هم قرار دارد ذره‌ای شک به دل راه نداده و با غیرت و شجاعت و مظلومیت خود جهان را به فکر فرو برده است ثمره با برکت هشت سال دفاع مقدس است که فرزندان خمینی کبیر سینه به سینه به فرزندان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) منتقل کرده‌اند.

امروزه شاهد فجیع‌ترین جنایات بشری از سوی مستکبران و جهانخواران عالم در سرتاسر جهان به ویژه در کشورهای یمن، سوریه و لبنان هستیم و مجامع و کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در برابر این جنایات سکوت کامل نموده اند، جنایات دولت تندروی میانمار علیه مسلمانان این کشور و قتل و غارت و تجاوز به مردم مسلمان بی‌دفاع این کشور به جرم مسلمانی و نسل کشی‌های فاجعه بار و سوزاندن اجساد زنان و کودکان، دل هر انسانی را به لرزه در می‌آورد و مشاهده حمایت قدرت‌های جهان از این جنایات تنها یک پیام دارد و آن اینکه راهی جز مقابله و ایستادگی در برابر استکبار جهانی و مزدوران آن با الگوبرداری از فرهنگ عاشورا وجود ندارد.

ملت غیور و سربلند ایران اسلامی با تأسی از حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران با وفای ایشان هشت سال در دفاع از میهن و انقلاب اسلامی خود در برابر تمامی کفر و ظلم ایستادند و درس بزرگی از خود در تاریخ به یادگار گذاشتند تا همگان بدانند مکتب اهل بیت(ع) انسان ساز و استکبار ستیز است و تکیه بر آموزه‌های این مکتب الهی می‌تواند هر ملتی را سرفراز، پیروز و سعادتمند گرداند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و با تکریم و تعظیم مقام شامخ شهیدان، جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس و تحسین حماسه آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور و بسیج مخلص، صبر و استقامت مثال زدنی ملت ایران را الهی و مقدس قلمداد کرده و از خداوند متعال عافیت و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب برای امتداد حکیمانه و مدبرانه مسیر انقلاب اسلامی و رساندن پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) را طلب می‌کند.

نظر از: گل نرگس [عضو] 

اجرکم عند الله
اللهم صل علی محمد وآل محمد
ازدواج را آسان بگيريم

1396/07/02 @ 11:36


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • زفاک
  • avije danesh
  • خادم المهدی
  • زهرا پورپيرعلي

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 1012
  • دیروز: 2822
  • 7 روز قبل: 9100
  • 1 ماه قبل: 59150
  • کل بازدیدها: 1068438
Online User