سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« دنیافضیلت انتظار »

چکیده پایان نامه حدیث ثقلین

چکیده پایان نامه حدیث ثقلین

  چهارشنبه 24 خرداد 1391 11:57, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 0 کلمات  
موضوعات: پایان نامه های طلاب


قرآن وعترت کوثر معارف واندیشه های بالنده و حیاتی اند ، که در چشم انداز دیدگان پرفروغ انسانیت می درخشند ، قرآن وعترت رسواگر کژ راهه های اندیشه و رفتارند، این دو بزرگ راه رهنمودند که به یقین رهرو را به مقصد می رساند ،

آنان که در این بزرگ راه قرار می گیرند با قلبی مطمئن و به دور از هرگونه تردید به سوی افقی روشن در تکاپویند. و این دو یادگار گرانبهای پیامبر راهنمای بشر در مسیری پر هیاهو هستند که در چند محور با یکدیگر متحدند : هردو مستقیمند ، حق محورند ومعرفت به انسانها می آموزند.
راهی را که پیامبر در زمان حیاتش پایه گذاری نمود، در زمان غیبت فرزندش امام زمان(عج) باید توسط علماء وفقهای آگاه به اسلام دنبال شود.
تنها مردی چون علی وفرزندان وی که در دامان سیاست ونبوت پرورش یافتند، می تواند جامعه را به سوی هدفی که پیامبر در نظر داشت رهبری کنند.
رهبر در جامعه اسلامی با پیروزی انقلاب ایران جایگاه درخشانی پیدا کرد، حکومت اسلام با الگو قرار دادن قرآن و عترت واستفاده از فرامین آنها طریق هدایت را یافته وبه دنبال آن تا حوض کوثر ادامه مسیر می دهند.
تعدادی از کلید واژه هایی که در این تحقیق مورد استفاده قرار می گیرند شامل قرآن، عترت، حکومت ، خلافت ، ولی، رهبری، کوثر می باشد.


محقق: فاطمه بهارلویی، مدرسه علمیه گلدشت


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 1151
  • دیروز: 1772
  • 7 روز قبل: 11580
  • 1 ماه قبل: 50423
  • کل بازدیدها: 1086176
Online User