سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« ابلاغ آیین‌نامه نهایی مدارس قرآن با امضای رئیس‌جمهوراختتاميه طرح بزرگ قرآني 1446 برگزار شد . »

ویژه برنامه شمارش معکوس از رادیو معارف

ویژه برنامه شمارش معکوس از رادیو معارف

  چهارشنبه 25 مرداد 1391 08:15, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 224 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, اخبار



به گزارش روابط عمومي راديو معارف، مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي، با اشاره به نام‌گذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با عنوان «روز جهاني قدس» از سوي امام راحل رحمت الله عليه از تهيه و تدارك ويژه برنامه زنده «شمارش معكوس» خبر داد.


احمد عارفخاني از جمله محورهاي اين ويژه برنامه را پوشش خبري مراسم با شكوه روز جهاني قدس در ايران اسلامي و ساير كشورهاي مسلمان، بررسي روند يهودي سازي قدس شريف و راهبردهاي رژيم صهيونيستي در اين باره، اهداف غرب و برخي كشورهاي منطقه براي فشار بر سوريه و مقاومت اسلامي و بررسي آينده فلسطين با نگاهي به موضوع بيداري اسلامي عنوان كرد.
وي افزود: گزارش لحظه به لحظه از راهپيمايي با شكوه مردم ايران اسلامي در روز جهاني قدس از سراسر كشور، كارشناسي، پخش گزيده سخنان امام خميني رحمت الله عليه و مقام معظم رهبري مد ظله العالي با موضوع فلسطين و روز قدس از ديگر بخش‌هاي اين برنامه است.
مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي همچنين افزود: سخنراني سخنران مراسم ويژه روز قدس در حرم حضرت معصومه سلام الله عليها به صورت زنده از ويژه برنامه «شمارش معكوس» پخش مي‌شود.
ويژه برنامه «شمارش معكوس» كاري از گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي به تهيه كنندگي و سردبيري ابوالفضل سليماني و با اجراي رضا هدايت‌فر از ساعت 8:30 تا 13:00 روز جمعه 27مرداد 91 به صورت زنده از راديو معارف تقديم معارف‌جويان عزيز خواهد شد.

منبع : رادیو معارف


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • زفاک
  • یَا مَلْجَأَ کُلِّ مَطْرُودٍ

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 266
  • دیروز: 1772
  • 7 روز قبل: 11580
  • 1 ماه قبل: 50423
  • کل بازدیدها: 1086176
Online User