سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« کلام بزرگاندانستنی های کوتاه و جالب »

مغایرت های زمان ما

مغایرت های زمان ما

  شنبه 23 مهر 1390 12:16, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 1 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها

مغایرت های زمان ما

در روزگار ما، خانه ها بزرگتر اما خانواده ها کوچکتر شده، وسایل راحتی بیشتر اما زمان استفاده از آنها کمتر شده، ما بیشتر به فکر اندوختن هستیم و نه به فکر آنچه به دست آورده ایم، بسیار مغرور شده ایم، تند رانندگی میکنیم ،خیلی کم مطاله میکنیم وزیاد تلوزیون میبینیم!


چندین برابر مایملک داریم ولی اندیشه هایمان کمتر شده است زندگی ساختن را یاد گرفته ایم و نه زندگی کردن را مدارک تحصیلی بالاتری داریم ولی درک عمومی پایین تراگاهی های بیشتری داریم ولی تشخیص های کمتر.

ساختمانهی بلندتر ولی طبع هایمان کوتاه تربزرگراه هایمان پهن تر ولی دیدگاه هایمان باریک تردرامدهای بالاترولی اصول اخلاقی پایین تر سودهای کلان ترولی روابط سطحی تر مسایل رویایی تر ولی خانواده ها از هم پاشیده تر.

تا ماه رفته ایم و برگشته ایم ولی حاضر نیستیم برای دیدن همسایه چند قدم برداریم اتم را شکافته ایم ولی تعصب هایمان دست نخورده باقی مانده است بیشتر می نویسیم وبرنامه ریزی میکنیم ولی کمتر یادمی گیریم وعمل می کنیم . چشم و هم چشمی هایمان الی ماشاا… است ولی درک نیازهایمان؟ ادعاهایمان سر به فلک  کشیده ولی عنل کردهایمان چه ؟

اینک زمان غذاهای اماده ولی دیر هضم است ،زمان تنوع غذایی زیاد ولی تغذیه ها ناسالم است ،زمان تجهیزات پزشکی بیشتر ولی بیماری های ناشناختهی بیشتر است. زمان ازادی های بیشتر ولی hids و… بیشتر است.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم:

از انروز هیچ فرصتی را برای موقیعت های خاص نگه ندارید چون هر روز ،خود موقعیتی خاص است ،زمان بیشتری را با خانواده بگذارانید و تا می توانید به مسافرت بروید.به دنبال دانش باشید .بشتر مطالعه کنید. تلوزیون را کنار بگذارید و کی دعا را به زندگی بیفزایید.

اما اگر فرصت این کارهارا ندارید و می گویید (یکی از این روز ها) به انها عمل خواهم کرد این را بداند وبدان بیندیشید که (یکی از این روزها) نه شما هستید نه من؛




فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • avije danesh
  • مسافر

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 864
  • دیروز: 1772
  • 7 روز قبل: 11580
  • 1 ماه قبل: 50423
  • کل بازدیدها: 1086176
Online User