سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« چهارشنبه: 25مردادماه مصادف با 26 رمضان المبارکفلسطین »

معرفی کتاب در محضر لاهوتیان

معرفی کتاب در محضر لاهوتیان

  چهارشنبه 25 مرداد 1391 17:13, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 342 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها

 

                              
در محضر لاهوتیان: رهنمودهای عارف بصیر و سالک روشن ضمیر حضرت جعفرآقای مجتهدی قدس سره
 
نویسنده :محمد علی مجاهدی
ناشر :لاهوت
معرفی کتاب
اين كتاب زندگينامه، شيوه سلوكي و كرامات عارف بصير و سالك خبير حضرت جعفر آقاي مجتهدي مي باشد كه توسط استاد محمد علي مجاهدي (پروانه) به زيور طبع آراسته شده است. و تاكنون بيش از هفده بار تجديد چاپ شده است و از پرفروشترين كتابهاي عرفاني مي باشد.


 
قسمتهایی از کتاب
اگر خدمت و محبت به بندگان خدا در شمار بالاترین عبادت ها باشد- كه هست- چرا ما این خدمت و محبت را به افراد خانواده ی خود هدیه نكنیم؟



مشاهده ی اعمال خلاف و نا شایست از كسانی كه مدعی دیانت هستند نباید ما را نسبت به اساس اسلام و دستورات شارع مقدس بدبین سازد.نوع لباس مهم نیست چیزس كه مهم هست كردار شایسته و نیكو هست.



مشیت حضرت حق بر این قرار گرفته است كه ذوات مقدس معصومین(ع) كار فرمای جهان آفرینش باشند و گره گشای كار بندگكان او.

متاسفانه معرفت ما نسبت به این وجود های نازنین و این كه اینان یدالله اند و مشیت الله در سطح بسیار نازلی است ولی مردان خدا كه در مسیر سلوكی خود با عظمت وجودی این بزرگواران آشنا می شوند-به خوبی می دانند كه آنان بر تمامی عوالم وجود ولایت دارند و قادرند نیاز ما را با قدرت ولایی خود بر آورده سازند.

اگر ما نیز به آن درجه از معرفت نایل آییم هیچ گاه از الطاف خاندان عصمت و طهارت نا امید نمی گردیم و دست حاجت به درگاه این و آن دراز نمی كنیم.



آدمی همیشه استحقاق عنایات خاص را ندارد و اگر روزی این موهبت را نصیب او كردند باید قدر دان آن باشد و سپاسگذار خدا و الطاف كریمانه ی اهل بیت(ع)این نوع موهبت ها غالبا اختصاصی است و نباید آنها را به آسانی از دست داد.



هنگامی كه توفیق آشنایی مردان خدا را پیدا می كنیم باید سخنان آنان را از جان و دل پذیرا باشیم و به آن عمل كنیم.تمرد از دستور آنان موجب زیان های مادی و معنوی و امتثال امر آنان مایه ی عاقبت به خیری و رستگاری است.



 


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • فطرس
  • سمیه صالحی

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 739
  • دیروز: 1531
  • 7 روز قبل: 9574
  • 1 ماه قبل: 59370
  • کل بازدیدها: 1069969
Online User