سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« نقشه خدا برای غربت زدایی بندگانسايت هاي قراني »

لطفا با فرهنگ سوار شويد!

لطفا با فرهنگ سوار شويد!

  چهارشنبه 17 خرداد 1391 09:15, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 0 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, تامل


اين روزها که گاهي با کمبود و يا ازدحام اتوبوسها روبه رو هستيم ؛ لازم به ذکر است که اکثر افراد به خصوص جوانان به معضل بزرگ سوار و پياده شدن وهمچنين نشستن وجاگيري روي صندلي دچار شدند. از اين رو بد نديديم به توصيه هاي شهروندي بپردازيم:


ايستگاه اول: اتوبوس که از راه مي رسد اگر صف است . درنگ نکن,کارت هم نزن , حق الناس کيلويي چند؟ بعد هم تا مي تواني همه را هل بده و برو جلوتابراي نشستن روي صندلي جا بگيري و وقتي هم نشستي با احساس غرور و پيروزمندانه به بقيه نگاه کن !
ايستگاه دوم:راستي بدنيست شب قبل حسابي سير بخوري وتا مي تواني نفست را بيرون بدهي وباور کن کسي مبادا اذ يت بشه !
ايستگاه سوم: گوشي ات که زنگ ميزنه, يه موقع ملاحضه نکني بلند بلند حرف بزن. مگر غير از اين است که بقيه بايد در مکالمه ات شريک شوند , تازه اونهايي که ايستاده اند بهشون نمود نميکنه وحوصله  اشون سر نمي رود.
ايستگاه چهارم:موقع پياده شدن اصلا عجله نکن, يادت باشه که عجله کار شيطونه وبايد تادقيقه 90بشيني.واقعا حيف است جايي را که به سختي به دست اوردي به راحتي از دست بدي.حتي اگرهم اتوبوس شلوغ است , نگران نباش.بعد هم پاهاي يکي دوتا را با کفشهايت له کن تا حساب کار دستشان بيايد ودفعه ديگر زودتر را ه را برايت باز کنند. اگر هم راننده خواست حرکت کند ,چند تا داد بزن.يک دفعه فکر نکني اين کارها بي فرهنگي است, به هيچ وجه چرا که خون تو از بقيه رنگين تر است.
منبع:اصفهان زيبا,شماره1547


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 634
  • دیروز: 1895
  • 7 روز قبل: 13216
  • 1 ماه قبل: 57105
  • کل بازدیدها: 1078011
Online User