سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« سیلان واژه هاخواننده توهین کننده به امام هادی مرتد است. »

خداعاشق است

خداعاشق است

  دوشنبه 1 خرداد 1391 09:03, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 0 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, مذهبی, تامل


درجلسه ای مردی بلندشد و گفت: « همه این حرفها راجع به خدا بی معنی است. خدا وجود ندارد! خدا فقط یک واقعیت خرافه ای است که بعضی مردم برای فریب دیگران به وجود آورده اند.»

بعد اضافه کرد : « اگر خدا واقعا وجود دارد. بگذارید مرا ظرف سه دقیقه بکشد! و با گفتن این حرف ساعتش را نگه داشت و مرتب به آن نگاه کرد. او خدا را به مبارزه طلبیده بود و برای همین جو جلسه تغییر کرد.حالت انتظاری برهمه چیره شد .یک دقیقه گذشت. هیچ اتفاقی نیفتاد. دو دقیقه…دودقیقه وسی ثانیه…مردم تحت فشار بودند..دو دقیقه و چهل و پنج دقیقه…دو دقیقه وپنجاه ونه …سه دقیقه به پایان رسید. مرد هنوز زنده بود.

اوفاتحانه فریاد زد: «نگفتم خدامرده ؟» یک اسطوره مرده. اگر همان طوری که شما می گویید حقیقتا یک خدای قهار وجود دارد حالامراکشته بود، او مبارزه مرا قبول می کرد.ولی خدا وجود ندارد.» درجلسه مرد ساده ای حضور داشت؛ یک عاشق خدا و خدمت گزار انسانهای دردمند. او متوجه شدکه حرفهای مرد روی تعداد زیادی از حضار اثرگذاشته و آنها را گیج کرده است. ازجابرخاست و به آنها گفت:« حتی یک لحظه باور نکنید که خدا وجود ندارد. او وجود دارد و خداوند عاشق است! حتی اگر او را انکار کنید، عشق او برای مراقبت از شما ادمه خواهد داشت.

کدام پدر از بین شما آماده است که فرزندش رابکشد ، فقط برای اینکه ثابت کند وجود دارد؟اگر پسرتان ، شما را به مبارزه بطلبد و بگوید : «پدر، اگر تو واقعا وجود داری ، تاسه دقیقه مرا بکش.» شما حتمابه این حماقت او خواهید خندید! با شنیدن این حرف موجی از شادمانی حضار را در برگرفت و همه یک صدا فریاد زدند : « خدا هست ، ستایش براو باد!»


منبع : روزنامه اصفهان زیبا،شماره1535


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 1732
  • دیروز: 1520
  • 7 روز قبل: 11855
  • 1 ماه قبل: 57956
  • کل بازدیدها: 1076116
Online User