سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« اولین شهیده کربلا و درس مهدویتجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه گلدشت به سخنان رئیس جمهور آمریکا ترامپ »

بیانیه مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سخنان سخیف رییس جمهورآمریکا

بیانیه مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سخنان سخیف رییس جمهورآمریکا

  چهارشنبه 26 مهر 1396 07:51, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 365 کلمات  
موضوعات: اخبار

بیانیه مرکزمدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت سخنان سخیف رییس جمهورآمریکا

بسم الله الرحمن الرحیم
و مکرو و مکروالله و الله خیر الماکرین آل عمران 54
چهره خبیث و پلید دولتمردان آمریکا بار دیگر از زبان رئیس جمهور بی منطق و گستاخ آن کشور آشکار گردید.
در حالی به جمهوری اسلامی ایران اتهام می‌زنند که خودشان سالهاست که حامی تروریست و نقض حقوق بشر در اقصی نقاط جهان هستند.
تروریست‌های داعشی و صهیونیست‌های غاصب، به راحتی در دامن امن استکبار جهانی دست به جنایات وحشیانه و ظالمانه می‌زنند و منطقه غرب آسیا را به منطقه‌ای پر آشوب تبدیل کرده‌اند و آتش فتنه برافروخته شده توسط آمریکا جهان را نا امن نموده است.
در موافقنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با امضای برجام تعهد و پایبندی خود را با همکاری با آژانس هسته‌ای در عمل نشان داده است. اعلام عدم پایبندی ایران به برجام و تلاش برای افزایش تحریم‌های ظالمانه، ظلمی بزرگ به ملتی غیور و متعهد و انقلابی است که همانند ظلم‌های چندین ساله بار دیگر تکرار شده است .
حماقت سردمداران پلید غربی در استفاده از عناوین مجعول و تحریف نام خلیج همیشه فارس نیز نشان دهنده کینه توزی و کینه ورزی آمریکای جنایتکار علیه ملت مسلمان ایران است.
ملت غیور و مسلمان ایران اسلامی مهم‌ترین راه در جواب به گستاخی‌های احمقانه و اتهامات واهی آمریکایی‌ها را ایستادگی و استقامت و حضور در صحنه میدانند و در حمایت از مظلومان جهان همانند گذشته ثابت و استوار هستند.
ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی ضمن شناخت سیاستهای احمقانه استکبار به لطف الهی و عنایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و هدایت‌های حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و رشادت و پاسداری رزمندگان غیور ان شاالله بزودی تروریست را در منطقه ریشه کن خواهد نمود و در مقابل هر کس که بخواهد نسبت به فرزندان غیور و محافظان امنیت و مدافعان نظام اسلامی یاوه گویی و اتهام زنی نماید ایستادگی خواهد نمود.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همانگونه که بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه فرموده‌اند: آمریکا شیطان بزرگ است، سخنان تکراری و بی‌محتوای رئیس جمهور آمریکا را محکوم می‌نماید و حمایت خود را از همه ارکان و نهادهای جمهوری اسلامی ایران خصوصا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • زفاک

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 1346
  • دیروز: 2022
  • 7 روز قبل: 9148
  • 1 ماه قبل: 29541
  • کل بازدیدها: 1014206
Online User