سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« پخش زنده مراسم احیا از رادیو معارفکتابی که رهبر توصیه کرد »

برنامه کودکانه از رادیو معارف

برنامه کودکانه از رادیو معارف

  دوشنبه 16 مرداد 1391 12:37, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 178 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, اخبار


به گزارش روابط عمومي راديو معارف، از آنجا كه عرصه كودك و نوجوان و همچنين ابعاد شناسايي دين در آن از طيف گسترده‌اي برخوردار است، كانال نداي اسلام راديو معارف تلاش نموده تا شعائر اسلامي و ارزش‌هاي اخلاقي و ديني پيرامون مسائل كودك و نوجوان را به شيوه‌هايي نوين بيان كند. به همين منظور و جهت آشناسازي كودكان ونوجوانان انگليسي زبان با مفاهيم معارف اسلامي به زبان ساده برنامه «كودكانه Kids Corner» را تدارك ديده است.


در اين برنامه موضوعاتي همچون آموزش معارف اسلامي، اهميت نماز، آشنايي با نمازهاي پنج‌گانه، بيان احاديث درباره نماز و … با كارشناسي شيخ علي اظهر ارسطو به زباني ساده و قابل فهم براي كودكان و نوجوانان بيان مي‌شود.
برنامه «كودكانه» به تهيه كنندگي و سردبيري محمود انصاري شنبه‌ها ساعت 9:45 از كانال نداي اسلام تقديم مخاطبان انگليسي زبان خواهد شد.
خاطرنشان مي‌شود برنامه‌هاي كانال نداي اسلام علاوه بر پخش از طريق گيرنده هاي ديجيتال خانگي(ست تاپ باكس)، از طريق پايگاه اطلاع رساني اين كانال به نشاني  www.coiradio.comو از طريق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فركانس 12.437 گيكاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ريت) 27500 افقي پخش مي‌شود.
  منبع : رادیو معارف



فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 471
  • دیروز: 943
  • 7 روز قبل: 9229
  • 1 ماه قبل: 46467
  • کل بازدیدها: 1095405
Online User