سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« "ضيافت حقيقي" هديه راديو قرآن به کاربران سايت راديو قرآندعای روز هفدهم ماه مبارك رمضان: »

12فيلم مستند عتبات آماده پخش از سيماي جمهوري اسلامي است.

12فيلم مستند عتبات آماده پخش از سيماي جمهوري اسلامي است.

  دوشنبه 16 مرداد 1391 08:35, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 420 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, اخبار

 


معاون فرهنگي ستاد بازسازي عتبات عاليات گفت: 12 فيلم مستند توليد شده توسط ستاد بازسازي عتبات آماده پخش از سيماي جمهوري اسلامي است.



به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه قرآن و معارف سيما به نقل از ابنا، فيلم هاي مستند ايوان معرفت، نشان ارادت، افتتاح مجتمع سيدالشهداء(ع)، سنگ هاي از جنس نيايش، گامي به وسعت عشق، گلخانه محبت، آيينه ها، رد پاي عاشقان، همسرايان حريم يار، گنبدهاي بر فراز آسمان، گام به گام با ملائک و بانوي بي نشان که در سال گذشته و 4ماهه اول امسال توسط ستاد بازسازي توليد شده آماده پخش از سيماي جمهوري اسلامي است.
معاون فرهنگي ستاد بازسازي با اشاره به تدبير مهندس پلارک رئيس ستاد بازسازي عتبات در مورد انعکاس عملکرد ستاد با استفاده از ابزار هنر گفت: تاکنون ما عملکرد ستاد بازسازي را در قالب اخبار، مصاحبه، کنفرانس خبري، سايت و بعضا پخش مستندهاي گزارشي ارائه مي کرديم اما با توجه به تأثير فيلم هاي مستند پروژه هاي افتتاح شده و يا درحال ساخت توسط ستاد بازسازي عتبات که با نگاهي هنري و عاطفي مورد توجه قرار گرفته، با هماهنگي هاي بعمل آمده با مستندسازان باتجربه کشور چندين مستند را توليد کرده که با پيگيري هايي که بعمل خواهد آمد از شبکه هاي سيما پخش خواهد شد.
عباسي فر عنوان کرد: علت و انگيزه رويکرد ستاد به فيلم هاي مستند اين است که اين شيوه داراي اثرات مثبتي بوده بطوريکه با پخش 3 مستند از جمله راز سنگ ما شاهد اظهار علاقه و تماس‌هاي بسياري از هموطنان مسلمان و محب اهل بيت(عليهم السلام) بوديم که از جمله مي توان به اظهار محبت چند تن از علماي بزرگوار اشاره کرد.
معاون فرهنگي ستاد در ادامه اعلام کرد: موضوعات فيلم هاي مستند توليدي به پروژه هاي ستاد اختصاص دارد، به عنوان مثال ايوان معرفت مربوط به طلاکاري ايوان نجف و سنگ هايي از جنس نيايش به طرح سنگ کاري کف و ديوارهاي صحن مطهر اباعبدالله الحسين(ع) پرداخته و يا آيينه‌ در آيينه که اشاره به آيينه کاري حرم سيدالشهداء(ع) توسط هنرمندان ايراني تحت پوشش ستاد دارد.
عباسي فر در خاتمه بيان کرد: با فراهم شدن زمينه انشاءالله طرح ساخت سريال را در دستور کار داريم که بعد از نهايي شدن، مراحل ساخت آن توسط يکي از تهيه کنندگان شاخص کشور آغاز خواهد شد.
خاطرنشان مي سازد: ستاد بازسازي عتبات در 8 سال گذشته با حضور در شهرهاي مقدس عراق طرح هاي بسياري را در زمينه مرمت و توسعه اعتاب مقدسه به اجرا درآورده که اخبار و گزارشات آن با استفاده از بسترهاي مناسب نظير مطبوعات، خبرگزاري ها و پخش فيلم هاي مستند به اطلاع علاقمندان اهل بيت(عليهم السلام) خواهد رسيد.

منبع :شبکه قرآن
 

 


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • زفاک

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 235
  • دیروز: 1024
  • 7 روز قبل: 11983
  • 1 ماه قبل: 52250
  • کل بازدیدها: 1080421
Online User