سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« ازملک تا ملکوتسوگند »

فراخوان جشنواره بانوي کرامت در حوزه‌هاي علميه خواهران اعلام شد.

فراخوان جشنواره بانوي کرامت در حوزه‌هاي علميه خواهران اعلام شد.

  شنبه 4 شهریور 1391 12:10, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 282 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, مذهبی, اخبار



مدير ساماندهي پژوهشي حوزه‌هاي علميه خواهران حوزه‌هاي علميه خواهران از آغاز فراخوان جشنواره بانوي کرامت ويژه آثار پژوهشي حوزه‌هاي علميه خواهران خبر داد.




به گزارش خبر معارف،صديقه افشار گفت: امسال يازدهمين دوره جشنواره دستاوردهاي برتر پژوهشي حوزه‌هاي علميه خواهران با عنوان بانوي کرامت برگزار مي‌شود.
وي يادآور شد: آثار در اين جشنواره در سه قالب مقاله با موضوع توليد ملي، حمايت از سرمايه و کار ايراني، نشريات پژوهشي مدارس علميه خواهران که از ابتداي سال 1390 به بعد در قالب سالنامه، فصلنامه،
ماهنامه و … منتشر شده‌اند و پژوهش¬هاي درسي طلاب سطح سه که در سال تحصيلي 91-90 انجام شده باشد، پذيرفته مي‌شود.
وي مهلت شرکت در اين فراخوان را پايان مهرماه ذکر کرد و ادامه داد: جشنواره بانوي کرامت به منظور ترويج و تثبيت فرهنگ پژوهش و تقدير از پژوهشگران حوزه¬هاي علميه خواهران برگزار مي¬شود.
افشار مخاطبان اين فراخوان را اساتيد، کادر، طلاب و فارغ‌التحصيلان حوزه‌هاي علميه خواهران ذکر کرد و افزود: اين افراد مي‌توانند از طريق سامانه فراخوان‌هاي پژوهشي که در پايگاه اينترنتي حوزه‌هاي علميه خواهران به نشاني www.whc.ir در دسترس قرار گرفته است، نسبت به ارسال اثر اقدام کنند.
وي با اشاره به شرايط مربوط به آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره بانوي کرامت و پديدآورندگان آثار اضافه کرد: آثار علمي بايد با محتواي تحقيق، تاليف، تصحيح و ترجمه باشد، قبلا در فراخوان‌هاي جشنواره علامه حلي و دستاوردهاي پژوهشي حوزه‌هاي علميه خواهران شرکت نکرده باشد و به جز نشريه حاصل کار فردي باشد.
مدير ساماندهي پژوهشي حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: هنگام ثبت نام اينترنتي، لازم است فايل الکترونيکي اثر، با فرمت word2003 از طريق «سامانه فراخوان¬هاي پژوهشي» به نشاني www.whc.ir ارسال شود و نيازي به ارسال اصل اثر به صورت پستي در فراخوان يازدهمين دوره جشنواره دستاوردهاي برتر پژوهشي مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران وجود ندارد.

منبع : اخبار حوزه
 

نظر از: مریم الهی [بازدید کننده]
مریم الهی

با سلام ابتدا یک جلسه توجیهی بذارین که ملاک اثر برتر دقیقتر مطرح کنین

1392/07/11 @ 17:23


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • زهرا پورپيرعلي

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 1282
  • دیروز: 2822
  • 7 روز قبل: 9100
  • 1 ماه قبل: 59150
  • کل بازدیدها: 1068438
Online User