سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور در پی حادثه ناگوار ریزش معدن دراستان گلستانپيام رهبر انقلاب در پي حادثه ناگوار انفجار معدن گلستان »

در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرکز تحقیقات زن و خانواده از اولی‌ترین مراکز است

در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرکز تحقیقات زن و خانواده از اولی‌ترین مراکز است

  پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 13:38, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 388 کلمات  
موضوعات: اخبار مدرسه

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی:
در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرکز تحقیقات زن و خانواده از اولی‌ترین مراکز است

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرکز تحقیقات زن و خانواده از اولی‌ترین مراکز است و توقع جدی از این مرکز، حضور و میدان‌داری تئوریک در این زمینه ‌است.

«حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی»، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران صبح امروز در نشست عمومی مرکز تحقیقات زن و خانواده که در ساختمان این مرکز برگزار گردید، ‌ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و همچنین تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر این که همه امور باید با دقت و حساسیت زیادی انجام شود گفت: در همه اموری که انجام می‌دهیم باید دقت و توجه و حساسیت داشته باشیم، البته باید مراقب باشیم که این دقت حساسیت موجب نشود که از سرعت کار کم شود.
وی با بیان این که خوشبختانه در حال حاضر مطالعات در زمینه زن و خانواده جایگاه بسیار بهتری نسبت به گذشته دارد گفت: در گذشته به مطالعه در زمینه زن و خانواده توجه نمی‌شد و در حال حاضر شرایط تغییر کرده است و خوشبختانه مطالعات در این زمینه جایگاه خود را تا حدود بسیار زیادی پیدا کرده است و باید از ظرفیت‌ها استفاده کرد تا از هرچه سریع‌تر از مرحله استقرار عبور کنیم.
رئیس هیئت امنا مرکز تحقیقات زن و خانواده با تاکید بر توجه بیشتر به خروجی فعالیت‌ها اظهار داشت: مرکز تحقیقات زن و خانواده پس از قریب به 20 سال فعالیت باید به جایگاهی دست یابند که پاسخگوی بسیاری از سوالات در زمینه زن و خانواده باشد.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این‌که مرکز تحقیقات زن و خانواده اثرات زیادی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته است، خاطرنشان کرد: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرکز تحقیقات زن و خانواده از اولی‌ترین مراکز است و توقع جدی از این مرکز، حضور و میدان‌داری تئوریک در این زمینه ‌است.
وی در ادامه به اهمیت تعامل با دیگر مراکز همسو اشاره کرد و گفت: باید در بخشی از فعالیت‌ها شتاب بیشتری صورت گیرد و بنده معتقدم که باید بخشی از برنامه سوم، وارد برنامه 5 ساله دوم شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با بیان این که بسیاری از فرهنگ‌های سنتی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی کرده‌اند، تصریح نمود: تلاش ما در مرکز تحقیقات زن و خانواده این است که جامعه را به سمت زندگی ایرانی و اسلامی سوق دهیم زیرا سبک زندگی اسلامی موجب برطرف شدن بسیاری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 991
  • دیروز: 1793
  • 7 روز قبل: 12641
  • 1 ماه قبل: 58670
  • کل بازدیدها: 1062188
Online User