سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« وچه بزرگ است شهید...آيا مي دانيد... »

پایان جشنواره «انقلاب علوی» در نيمه شعبان

پایان جشنواره «انقلاب علوی» در نيمه شعبان

  چهارشنبه 31 خرداد 1391 08:52, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 5 کلمات  
موضوعات: اخبار

 


در آستانه فرارسيدن روز ميلاد صاحب‌الزمان(عج)، فرهنگسرای انقلاب اسلامی جشنواره شعر آئينی «انقلاب علوی» را برگزار می‌كند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به نقل از ایکنا، جشنواره شعر«انقلاب علوی» با هدف ترسيم سيمايی از شعر انقلاب اسلامی و شعر علوی همزمان با جشن مبعث آغاز شده است و در نيمه شعبان به كار خود پايان می‌دهد.


جشنواره شعر انقلاب علوی فرصتی است تا شاعران در حوزه شعر آئينی و در قالب‌های شعر كلاسيك، نو و ترانه به خلق اثر بپردازند. داوری اين آثار را محمدعلی بهمنی، مصطفی محدثی‌خراسانی، عبدالرحيم سعيدی‌راد، حميدرضا شكارسری و كوروس احمدی برعهده دارند.
شركت‌كنندگان می‌توانند آثار خود را به سه روش حضوری، توسط شركت پست يا ارسال به پست الكترونيكی به نشانی f.enghelab@gmail.com به دبيرخانه اين جشنواره ارسال كنند. شاعران و ترانه‌سرايان برای شركت در اين جشنواره تا نهم تيرماه فرصت دارند.
اختتاميه اين جشنواره سيزدهم تيرماه و همزمان با جشن نيمه شعبان برگزار می‌شود و به برندگان در هر رشته علاوه بر تنديس جشنواره، به ترتيب دو ميليون، يك ميليون و پانصد هزار و يك ميليون ريال جايزه اهداء خواهد شد.
دبيرخانه اين جشنواره در محل بزرگراه شهيد نواب صفوی، تقاطع كميل، ابتدای كميل شرقی واقع شده است. برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانيد با شماره‌های 9-55419057 تماس بگيريد.

>
منبع : شبكه قرآن


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 377
  • دیروز: 1531
  • 7 روز قبل: 9574
  • 1 ماه قبل: 59370
  • کل بازدیدها: 1069969
Online User