سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« زيارت جامعه كبيره پيوند استوار توحيد و امامت در امتداد نبوت استنقش امام كاظم(ع) در تحقق نهضت فرهنگى اهل‌بیت (ع) »

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره اعتكاف تا 30 آذرماه تعیین شد.

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره اعتكاف تا 30 آذرماه تعیین شد.

  شنبه 27 خرداد 1391 11:21, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 9 کلمات  
موضوعات: خواندنی ها, اخبار



دبیر جشنواره سراسری اعتكاف به برگزاری دومین جشنواره سراسری اعتكاف همزمان با برگزاری مراسم اعتكاف سال آینده در اوایل ماه رجب خبر داد و گفت: متقاضیان شركت در این جشنواره برای ارسال آثار خود تا 30 آذر ماه فرصت دارند.

>به گزارش خبر معارف،حجت الاسلام و المسلمین ‘سید علیرضا تكیه ای’ با بیان اینكه این جشنواره با رویكرد فیلم كوتاه، فیلمنامه، مستند، نماهنگ و عكس برگزار می شود، افزود: خلق آثار هنری با در نظر گرفتن موقعیت اعتكاف در ماه رجب و خلق آثار با كیفیت فاخر از سوی هنرمندان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاقه مندان به شركت در بخش عكس جشنواره می توانند حداكثر هفت قطعه عكس رنگی یا سیاه و سفید را ارایه دهند و تمامی عكس‌ها، اعم از آنالوگ و دیجیتال لازم است روی كاغذ عكس چاپ شود.

تكیه ای توضیح داد: آثار باید جدید خلق شده باشند، آثار برگزیده شده در جشنواره‌های قبلی كه حائز رتبه شده‌اند، تنها در بخش نمایشگاهی پذیرفته می‌شوند.

وی یادآورشد: برای برگزیدگان این بخش از جشنواره، تندیس، لوح تقدیر و هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس در نظر گرفته شده و همچنین به تمامی شركت كنندگان كه آثارشان در جشنواره پذیرفته شده و به نمایشگاه راه یافته باشد، گواهی شركت اعطا خواهد شد.

تكیه ای ادامه داد: در بخش فیلم و فیلمنامه جشنواره سراسری فرهنگی هنری اعتكاف نیز شركت فیلمسازان، سازمان‌های دولتی و تهیه كنندگان بخش خصوصی آزاد است و مدت زمان فیلم‌ها نباید بیش از 40 دقیقه باشد.

دبیر این دوره از جشنواره اعتكاف افزود: سازندگان فیلم‌ها باید یك نسخه كپی ویدیویی(VHS) از آثار خود را برای بازبینی هیات انتخاب ارسال كنند، هر فرد مجاز به ارایه حداكثر دو فیلمنامه است.

تكیه ای گفت كه برای برگزیدگان این بخش از جشنواره نیز تندیس، لوح تقدیر و هزینه سفر عمره مفرده به بهترین فیلم مستند، بهترین فیلم داستانی، بهترین فیلم پویانمایی و بهترین فیلم نماهنگ در نظر گرفته شده است.

وی افزود: آثار برگزیده اولین جشنواره سراسری اعتكاف در قالب كتابی با عنوان ‘بر بال قنوت’ چاپ شد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

مسوول ستاد مركزی اعتكاف در قم افزود: علاقه مندان برای ارسال آثار و اطلاع از شرایط جشنواره با شماره تلفن و نمابر 7730546-0251 تماس گرفته و یا به پایگاه اطلاع رسانی www.etekafqom.com مراجعه كنند.


منبع: ایرنا     





فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 2299
  • دیروز: 2627
  • 7 روز قبل: 10335
  • 1 ماه قبل: 52689
  • کل بازدیدها: 1053260
Online User