سامانه وبلاگ مدارس
به مدرسه علمیه الزهراء(س) گلدشت خوش آمدید.
« نکته روزوصیت نامه شهید سید حسین ناصری نژاد »

11 سپتامبر2001 دروغ بزرگ(20 شهریور)

11 سپتامبر2001 دروغ بزرگ(20 شهریور)

  یکشنبه 20 شهریور 1390 10:01, توسط حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت   , 7 کلمات  
موضوعات: روز شمار تاریخ


از جمله مسائلي كه مي توان در خصوص حادثه 11 سپتامبر اشاره كرد اين كه مطمئناً اين حادثه يك سناريوي از پيش طراحي شده بود، تا بوش و حاميان صهيونيست وي بتوانند از فرصت بوجود آمده نهايت استفاده را در منطقه خاورميانه و جهان انجام دهند و به بهانه نظم نوين جهاني و مبارزه با تروريست لشكر كشي هاي خود را آغاز نمايند.
نكته قابل توجه اين است كه بر اساس يك طرح، چندين شبكه تلويزيوني و فرستنده‌هاي آنها به طور كاملاً تصادفي! در نزديكي هاي برج هاي دوقلو در حال فعاليت بودند و لحظه برخورد دو فروند هواپيماي مسافربري را به تصوير كشيدند و از آن مهمتر اين كه بر اساس آمار منتشر شده نزديك به 2 هزار يهودي در اين دو برج فعاليت داشتند، اما بر اساس يك هماهنگي به عمل آمده هيچ كدام از اين افراد در روز حادثه در محل كار خود حاضر نشدند و هيچ گاه معلوم نشد كه علت غيبت همزمان اين افراد چه چيزي بوده است.


در تاريخ يازدهم سپتامبر سال 2001 ميلادي يكي از جنجالي ترين و مهمترين حوادث جهان در كشور آمريكا به وقوع پيوست كه معادلات و مناسبات روابط بين الملل در عرصه هاي گوناگون سياسي، اقتصادي و… را دستخوش تحولات عمده‌اي كرد.
در اين روز 4 فروند هواپيماي مسافري كه از بوستون، لس آنجلس و نيوجرسي به مقصد 4 شهر مختلف در حركت بودند، در يك زمان ربوده شدند و به مقصد كاخ سفيد و پنتاگون كه نماد قدرت اقتصادي، سياسي و نظامي ايالات متحده امريكا بود پرواز كردند، نخستين هواپيما در ساعت 8:45 صبح خود را به يكي از برجهاي دوقلوي مركز تجارت جهاني كوبيد و وارد طبقه 73 آن شد و هواپيماي دوم كمتر از 20 دقيقه بعد خود را به ساختمان ديگر زد و پس از مدت كوتاهي برجهاي دوقلو 118 طبقه‌اي با ارتفاع 410 متر در مقابل چشم همگان فرو ريختند.
در همين زمان جورج دبليو بوش رئيس جمهور آمريكا در محلي بود كه همگان را به ياد عطوفت و مهرباني مي انداخت، او در اين ساعت در مدرسه‌اي و در جمع دانش آموزان دبستاني در حال گفتگو بود، جايي كه هيچ كسي به نقشه هاي شوم و اربابان صهيونيستش شك نكند و او را در حالتي صلح طلب و معصومانه به نمايش بگذارد.
بوش پسر بر اساس تصاوير تلويزيوني وقتي به وسيله مشاور خود از حادثه خود ساخته حمله به برج هاي تجارت جهاني با خبر شد، ابتدا به محل نامعلومي منتقل شد و بعد از اعلام حالت فوق العاده در آمريكا سريع شروع به اجراي نمايشي پرداخت كه به گفته كارشناسان بيش از 500 ميليارد دلار براي مردم آمريكا هزينه داشت.
دقايقي بعد نيروي هوايي اين كشور اعلام كرد كه پرواز در سراسر آمريكا ممنوع است، اما اين اخطار مانع از آن نشد كه هواپيماي سوم با ساختمان پنتاگون برخورد كند، اين حادثه بين المللي با توجه به اخبار منتشر شده بعد از آن داراي ابعاد بسيار مهمي مي باشد، به طور مثال در بعد داخلي، ايالات متحده كه با بهره گيري از ابزار پيشرفته و تقويت سازمان سيا چنين القا مي كرد كه هيچ خطري نمي تواند به امنيت اين كشور آسيب بزند و به زعم خود به دنبال برنامه ريزي براي امنيت نظام بين الملل بود يكباره گرفتار مصيبت بزرگي شد و در درون خاك آمريكا مورد حمله قرار گرفت.
در بعد بين المللي نيز دولت نظامي گرا و مداخله جوي بوش پسر فرصت مناسبي براي تحقق برنامه هاي از پيش طراحي شده خود در نقاط مختلف به خصوص منطقه ژئوپلتيك و ژئواستراتژيك خاورميانه را پيدا كرد و پس از مدتي با سوء استفاده از افكار عمومي و به بهانه دخالت طالبان در اين فاجعه و حضور آنها در افغانستان اين كشور را اشغال كرد.
اما با وجود گذشت 8 سال از اين حادثه هنوز هم ناگفته ها و ابهامات فراوان وجود دارد كه براي شناخت آن نيازمند گذشت زمان و افشاي اخبار جديد مي باشد.
از جمله مسائلي كه مي توان در خصوص حادثه 11 سپتامبر اشاره كرد اين كه مطمئناً اين حادثه يك سناريوي از پيش طراحي شده بود، تا بوش و حاميان صهيونيست وي بتوانند از فرصت بوجود آمده نهايت استفاده را در منطقه خاورميانه و جهان انجام دهند و به بهانه نظم نوين جهاني و مبارزه با تروريست لشكر كشي هاي خود را آغاز نمايند.
نكته قابل توجه اين است كه بر اساس يك طرح، چندين شبكه تلويزيوني و فرستنده‌هاي آنها به طور كاملاً تصادفي! در نزديكي هاي برج هاي دوقلو در حال فعاليت بودند و لحظه برخورد دو فروند هواپيماي مسافربري را به تصوير كشيدند و از آن مهمتر اين كه بر اساس آمار منتشر شده نزديك به 2 هزار يهودي در اين دو برج فعاليت داشتند، اما بر اساس يك هماهنگي به عمل آمده هيچ كدام از اين افراد در روز حادثه در محل كار خود حاضر نشدند و هيچ گاه معلوم نشد كه علت غيبت همزمان اين افراد چه چيزي بوده است.
گذشته از اين حقايق چگونه مي توان پذيرفت (NSA) كه مدعي شنود مكالمات در كل جهان است يا سازمان سيا كه متخصص انواع ترور، توطئه، انفجار و آشوب است، از وقوع اين حادثه بزرگ بي خبر بوده‌اند؟!
هنگامي كه مطابق گزارش هاي دقيق امنيتي ، شماري از كشورها تلويحاً از پيوندهاي ظريفي كه بين حادثه 11 سپتامبر با چهره هاي سرشناس آمريكا وجود داشت ، پرده برداشتند؛ اختلاف در كاخ سفيد چنان بالا گرفت كه بعضي وزراء علناً با بوش به مخالفت برخاستند تا در صورت نياز پاي خود را از اين گرداب مهلك كنار بكشند. “
پال اونيل وزير دارايي وقت آمريكا كه گفته بود آمريكا بايد براي نابودي تروريسم به هر كشوري كه بخواهد و در هر شرايطي حمله كند، پس از استعفاي خود فاش كرد “بوش سرنگوني صدام را قبل از 11 سپتامبر برنامه ريزي كرده بود. “
در واقع 11 سپتامبر يك سكانس رقت آور از سناريوي پليدي است كه با نوارهاي بن لادن به صورت سريالي از تيزرهاي سياسي براي فريب جهانيان اجرا شده است، از حيث رواني به تقليد از هلوكاست طراحي شده و به همان اندازه بزرگ نمايي شده و مشابه هلوكاست ساختگي و دروغي است.
اما بايد در اين بين به نكته ديگري نيز اشاره كرد كه برخي اخبار 11سپتامبر از سوي رسانه هاي غربي به طور عمد ناديده گرفته شده اند، در حالي كه اين اخبار مي تواند نمايانگر حقايق بسيار با ارزشي در اين زمينه باشند.
«تنها چند روز پس از انفجار برج هاي مركز تجارت جهاني و ساختمان وزارت دفاع آمريكا در واشنگتن 200 خلبان ارشد خطوط هوايي و همچنين نيروي هوايي اين كشور پس از نشستي طولاني درباره حوادث 11سپتامبر بيانيه‌اي منتشر كردند كه از سوي رسانه هاي غربي ناديده گرفته شد.»
«آنها اعلام كردند برخورد هواپيماهاي مسافربري به برج هاي مركز تجارت جهاني حساب شده و بسيار پيچيده تر از آن بوده است كه خلبانان مبتدي با چند ماه آموزش از روي دستگاه هاي زميني هواپيماهاي مسافربري بتوانند آن را انجام دهند و چنين اقدامي بدون اطلاع و هماهنگي و حمايت رده هاي عالي امنيتي و سياسي كشور غيرممكن است و آنها حداكثر خيانت را به كشورشان كرده اند.»
«در بيانيه خلبانان آمريكايي آمده است، دولت اين كشور از دستگاه هاي فوق العاده پيشرفته و جديدي برخوردار است كه توانايي هدايت هواپيماها از راه دور را دارند و اين دستگاه ها مي توانند هواپيماها را بدون دخالت خلبان به سمت هدف هاي مورد نظر خود هدايت كنند.»
با وجود چنين نظرات كارشناسانه آن هم از سوي يك تيم 200 نفره از خلبانان زبده آمريكايي، بايد متذكر شد كه آمريكا در پي حوادث 11سپتامبر دوران جديدي از سلطه طلبي را براي جهان در نظر گرفت كه به آن نام « مبارزه با تروريسم » داده است.
در واقع واشنگتن با دستاويز قراردادن حوادث 11سپتامبر امروزه درصدد استفاده حداكثر از نيروي نظامي خود براي حضور در مناطق حساس جهان است،آنها پس از حضور در كنار منابع غني نفت آسياي مركزي اكنون تمام توان خود را متوجه منطقه خليج فارس كرده‌اند.
اما يك موضوع ديگر نيز در خصوص برخورد هواپيماهاي ربوده شده با برج هاي دوقلو و ساختمان پنتاگون وجود دارد، اينكه برج هاي ساختمان تجارت جهاني نه بوسيله برخورد هواپيماها بلكه به وسيله چند انفجار و مواد منفجره‌اي كه باعث بيشتر شدن اثر تخريب مي شود فرو ريخته است و نكته ديگر اينكه چگونه ساختمان وزارت دفاع آمريكا با برخورد هواپيما هيچ آسيبي نمي بيند!؟
جالبتر آن كه مجموع طول 2 بال هر هواپيما از عرض هر برج كمتر است، چگونه برجها 30 دقيقه بعد از انفجار، ناگهان در محيط خود فرو ريختند؟ و چرا برجي كه دومين اصابت را متحمل شد قبل از برج اول فروريخت؟ اين موارد به تنهايي تئوري تخريب برجها به وسيله مواد منفجره را اثبات مي كنند.
در واقع هواپيماها به پايين برجها كوبيده مي شوند تا نشست برجها به علت اصابت هواپيماها ، منطقي به نظر آيد لكن در آن صورت هم صحنه فعلي با كاركرد افسانه‌اي ايجاد نمي شد و از ديگر سو با اصابت هواپيما در بالا و تخريب برج از پايين به سهولت مي توان به استفاده از مواد منفجره در اين عمليات يقين پيدا كرد، البته براي هركس كه تعمق كند. كافي است يك بار صحنه تخريب بناهاي قديمي با ديناميت يا TNT را كه مشابه فرو ريختن برجها در 11 سپتامبر است ببينيد تا به روش واحد در انهدام آنها پي ببريد.
البته بايد گفت كه برج هاي دوقلو بيش از 30 سال قبل بر اساس طرح ” مينورو ياماساكي ” ساخته شده بودند و در قرن 21 تقريباً قديمي محسوب مي شدند و حتي بدون نظارت و مجوز شهرداري احداث شده اند! امري كه در محله مهم منهتن كاملاً استثنايي است و همچنين چطور امكان دارد برخورد هواپيما موجب فروريختن 2 برج 110 طبقه شده، اما چگونه در برخوردي مشابه با ساختمان وزارت دفاع آمريكا يعني پنتاگون حتي يك ضلع كامل از ساختمان پنتاگون فرو نريخت؟!
گرچه وزارت دفاع آمريكا علت پا بر جا ماندن ضلع مضروب پنتاگون را قرار دادن جكهاي احتياط در پشت آن ضلع مي داند، زيرا طبق برنامه قبلي ، قصد نوسازي آن بخش از بنا را داشت، اما اين اعتراف هم اطلاع پنتاگون از وقوع حادثه را نشان مي دهد.
حال اگر بپذيريم تخريب برجها به دليل اصابت هواپيماها بوده، انهدام ساختمان سياه رنگ مجاور برجها چگونه قابل توجيه است؟ آتش نشان هاي حاضر در صحنه اظهار كرده‌اند: “دربهاي طبقه همكف برجها بسته بود؛ مردم محبوس به شيشه ها مي‌كوبيدند و كمك مي خواستند و لحظاتي قبل از انهدام كامل برجها، انفجاراتي در زيرزمين برجها رخ داده بود ” حتي اگر اين گفته ها را نپذيريم، چطور ممكن است در بلندترين برج جهان راه نجات، سيستم مديريت بحران و برق اضطراري وجود نداشته باشد؟ چرا دربها را بسته و آسانسورها كار نمي كردند و به همين علت مردم به ناچار از بالاي برج به بيرون مي پريدند ؛ در حالي كه نيم ساعت براي عمليات نجات فرصت بود، حتي يك نفر هم نجات نيافت.
جالب تر آن كه حتي يك بالگرد براي كمك به مردم يا اطفاء آتش در محل حاضر نشد، اما چند بالگرد مشغول فيلمبرداري از فاجعه بودند!! براساس دلايل، شواهد و قرائن فوق الذكر يك فرضيه اين است كه سيا ، رايانه هواپيما را قبل از پرواز در مسير اصابت به برجها تنظيم و بعد از برخورد ، نيم ساعت صبر كرد تا مردم از صحنه فيلم و عكس بگيرند ؛ سپس با انفجار سريع و مرحله به مرحله مواد منفجره - كه از قبل در پي، پايه ها و طبقات كار گذاشته شده بودند - برجها را تخريب كرد.
و اينكه شبكه CNN هم پس از پخش فيلمهاي مربوط به انفجار برجها تصاوير 10 سال قبل شادي فلسطيني ها را پخش كرد. سپس بازيگر بن لادن از طريق نواري در شبكه الجزيره - كه صحت آن را سيا تاييد كرد - از حملات بعدي القاعده خبر داد تا مسووليت 11 سپتامبر متوجه مسلمين شود. آنگاه بوش ، اسلام را به جنگ صليبي تهديد كرد و…

 

منبع:راسخون


فرم در حال بارگذاری ...

محتواها

کاربران آنلاین

  • عاطفه اسلامي
  • أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَىٰ
  • زفاک
  • avije danesh

پخش زنده اماکن متبرکه

پخش زنده حرم

آمار

  • امروز: 60
  • دیروز:
  • 7 روز قبل: 8043
  • 1 ماه قبل: 57839
  • کل بازدیدها: 1068438
Online User